Explorers - 15 tot 18 jaar

De Explorers is de groep voor leden van 15 tot 18 jaar. Het grote verschil met de Scouts is dat de programma’s veel zelfstandiger worden gedraaid. De Explorers stellen bijna iedere week hun eigen opkomst samen, waardoor er een heel divers programma ontstaat.

Wat bij de Explorers vooral heel erg belangrijk is, is de gezelligheid. Dit kan je dan ook bij de Explorers van scouting De Lier heel goed terug vinden!

Kampen / weekenden

Zomerkampen en weekenden worden door de Explorers zelf georganiseerd. De zomerkampen duren een week en gaan altijd naar het buitenland. Weekendjes weg vinden wat dichter bij huis plaats.

Opkomsten

De opkomsten zijn op donderdag om 19:30 en duren tot 21:00 uur. Vaak blijven de Explorers na afloop nog even hangen in het bankenlokaal. De opkomsten zijn variërend, doordat ze zelf hun programma samenstellen.

De jaarlijkse contributie bedraagt €136,-.

Contactpersoon: Valesca Kloostra
E-mailadres: explorers@scoutingdelier.nl

Geïnteresseerd?

Lijkt het je leuk om een keer mee te doen? Schuif dan gezellig aan op de donderdagavond en leer nieuwe leeftijdsgenoten kennen!

De groep staat open voor iedereen, dus kom gezellig langs! De eerste drie keer kun je gratis komen kijken.

Leiding